Deneme sürecinde haksız yere işten çıkarıldım, ne yapmalıyım ve haklarım neler?

Arkadaşlar merhabalar bir firmanın yetkili servisinde büro elemanı olarak işe başlayacaktım yani telefonlara bakıp kayıt alıyordum deneme sürecindeydim 2 gün olmuştu gayet güzel işi kavrıyordum hatam olduğunda da telafi ediyordum, işverenin bütün ayak işlerini yaptım (sigarasını aldım, çay kahve yaptım) neyse sorun değil işe hiç geç kalmadım, saygıda kusur etmedim yanımda benden daha tecrübeli birisi vardı işi o öğretiyordu o da benden memnundu notlar alıp evde bir öğrenci gibi tekrar ediyordum ama işveren hiçbirini görmedi ne emeğimi ne de çabamı depo ışığını ben demeden aç kapa gibi komik bir bahaneyle beni işten çıkardı nedenini sorduğumda da cami ne kadar büyük olursa olsun imam bildiğini olur, insanlar işine yarayanı seçer falan dedi o kadar üzgünüm ki böyle bir insanla karşılaştığım için.

Deneme sürecinde haksız yere işten çıkarıldım, ne yapmalıyım ve haklarım neler?
Cevapla