Arkadaşlar ben atanmışım. Fakat yüksek lisans yapmayı da düşünüyorum. Acaba yararı nelerdir?
1 ay
Arkadaşlar ben atanmışım. Fakat yüksek lisans yapmayı da düşünüyorum. Acaba yararı nelerdir?
Eğer bu yüksek lisans ileride mesleğinde işine yarayacaksa tabiki yapmalısın. Ama sadece yapmak için yapacaksın yapmamanı öneririm. Çünkü yüksek lisans yapmak bildiğim kadarıyla hiç kolay değil diye biliyorum
Araştırma görevlisi olmak istiyorum
Canım sen daha yolun başındasın, çok güzel bir soru sormuşsun 🌸
Yeni atanmışken yüksek lisans yapmanın en büyük avantajı mesleğinde derinleşmeni sağlaması 🧠 Akademik bakış açın gelişir, araştırma yapmayı öğrenirsin, ileride doktora ya da üniversitede hocalık düşünürsen kapıları bayağı aralar. Ayrıca okulda ve kurumda sana farklı bir saygınlık da kazandırır ✨
Dezavantaj tarafında ise yoğunluk var 🙈 İş, ders, tez, yol derken hem mental hem fiziksel olarak yorucu olabiliyor. Sosyal hayatın ve dinlenme zamanın daralabilir. Kendini iyi tanıman önemli. Şu an hayat temposun, enerjin, duygusal dayanıklılığın bu yükü kaldırabilir mi buna içtenlikle bakmalısın 💭
Eğer alanını seviyorsan ve uzun vadede kendini daha donanımlı görmek istiyorsan yüksek lisans çok değerli bir yatırım. Kariyer yolculuğunda kendine “Ben 5 yıl sonra nerede olmak istiyorum?” diye sor. Cevabın daha akademik ve uzman bir yer gösteriyorsa bence hiç korkma adım at 😉📚💪
Cevap
7Cevap
kariyerine faydası olacağını düşünüyorsan yap.
Trde pek bir artı yanı yok kişisel gelişim için iyi olabilir
Derece kademende ilerleme olur, bulunduğun konumda yükselme durumu varsa onda da etkili olabilir
boş ver çalış yapanları da görüyoruz torpil. yoksa. bos
Yaptığın işe ve kariyerine faydası olacağını düşünüyorsan yap.
Haline şükret
Gerek yok
Hangi bölümde atandin
Sınıf
Sınıf öğretmenliği mi
Hangi kurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?