Mezuna kalmanın avantajları ve dezavantajları neler?

12. sınıfım bilişim bölümündeyim hedefim say 230k 300k barajını geçmem gerek yks ye az bir süre kaldı meslek lisesine gittiğim için stajda yapıyorum bu da beni yoruyor ve çalışmaya zamanım kalmıyor mezuna kalabilirim o yüzden kalan günlerde yapabilirmiyim bilmiyorum her ihtimali düşünüyorum mezuna kalırsam diye

Mezuna kalmak zorlu bir süreç mi tavsiyeleriniz varsa söyleyebilir misiniz avantajları dezavantajları falan 😅
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
🤔🤔🤔
Mezuna kalmanın avantajları ve dezavantajları neler?
Cevapla