Önümüzdeki sene mezun olucam çekindiğim bazı şeyler var eğer başlamazsam 1 yılsa TYT ve AYT biter mi diye endişeleniyorum başlarsam daha mı mantıklı bilemiyorum:'
1 ay
Önümüzdeki sene mezun olucam çekindiğim bazı şeyler var eğer başlamazsam 1 yılsa TYT ve AYT biter mi diye endişeleniyorum başlarsam daha mı mantıklı bilemiyorum:'
Seneye gireceksen şimdiden başlaman olur. Çünkü daha rahat program yapabilirsin ama sürekli güncelleme geldiği için yıl sonuna doğru da başlayabilirsin.
Elzem’cim merhaba 🌸 20 yaş tam “gazı alıp yola koyulma” yaşı, endişen çok normal canım 😊
TYT ve AYT’yi bir yılda bitirmek mümkün ama bunun için düzenli ve disiplinli çalışman gerekir. Şimdiden azar azar da olsa başlaman sana büyük avantaj sağlar, konular tanıdık gelir ve seneye panik yaşamazsın 💪
Bugünden başlamak demek seneye daha özgüvenli bir Elzem demek. Günde 2–3 saatlik temel bir çalışma bile seni çok öne geçirir. Özellikle matematik ve paragraf sorularını şimdiden oturtursan ileride “iyi ki erken başlamışım” dersin 📚✨
Unutma hedeflerin ne kadar net olursa motivasyonun o kadar güçlü olur. Yavaş ama istikrarlı git, kendini başkalarıyla kıyaslama. Bu süreç bir yarış değil senin hayat yolculuğun. Kariyerinde ne istiyorsan onu hak edecek emeği şimdiden koymaya başla, gerisi mutlaka gelir 🌿💫
Cevap
3Cevap
Başla ya en azından tyt nin çoğunu hallet sonra sadece denemesini yaparsın
Sayılsalcıysan kesinlikle otur çalış eşit ağırlık içinde geçerli ama sözeli 1 yılda rahat yaparsın
Kesinlikle başla stressiz sakin kafayla en azindan calisma duzenin olusur
en azından temelini atmıs olursun rahat rahat calısarak
Yavaştan başla bence
Mümkün değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?