şu an 12 sınıfım 12 geçtiğim 2 ay çok güzel çalıştım dershaneye de yazılmıştim çok iyi gidiyodu sonra sınav haftası geldi onlarda güzle geçti ama ondan sonra bütün düzenim bozuldu daha da adam akıllı calişamadim anı bı düşüs yaşadım daha 1 hafta önce de dershaneden ayrıldım okulla beraber ağır geliyor diye şimdi evde kütüphaneye giderek çalışmak istiyorum bunun için danişmak istedim şimdi büyük ihtimal mezuna birakicam ailem bunu sorun etmiyor ama ben mezuna birakicaksam bile sınava kadar tyt mi en az 70 net civarına getirmek istiyorum ama 12 sınıf aytyi de beraberinde mi götürsem acaba diye düşünmüyor değilim sizce obp mo yüksek tutup tyt mi yüklenmek yoksa hem ayt 12 hem tyt mi devam etmek
Bide 2 yıllık uçak teknolojisi okuyup ordan DGS ile uçak mühendisliğine geçebilirmiyom çalışıp olur mu sizce mantıklı mı eğer böyle yaparsam full tyt basicam ve gelirse ege üniversitesinde uçak teknolojisi okuyup sonra DGS ile uçak mühendisliğine geçiş yapicam
Bide 2 yıllık uçak teknolojisi okuyup ordan DGS ile uçak mühendisliğine geçebilirmiyom çalışıp olur mu sizce mantıklı mı eğer böyle yaparsam full tyt basicam ve gelirse ege üniversitesinde uçak teknolojisi okuyup sonra DGS ile uçak mühendisliğine geçiş yapicam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer