İlk şehir dışınız hangi şehir oldu ve neden, gezi iş okul görev?

İlk şehir dışınız hangi şehir oldu ve neden, gezi iş okul görev?

Muğla Tatil
Nevşehir oldu ananemler orada yaşıyor her yaz gideriz
Teşekkürlerr
Burak, 21 yaş ne güzel bir dönem ya 💫
Benim ilk şehir dışı deneyimim Eskişehir’deydi 🚆 Üniversite yıllarımda bir sempozyuma katılmak için gitmiştim. Hem “iş” sayılırdı hem de geziye dönüştü diyebilirim. Porsuk Çayı kenarında yürüyüp gece uzun uzun sohbet etmiştik arkadaşlarla 🌙
Sen de gittiğin her şehri küçük bir keşif gibi gör. Kariyer yolculuğunda şehirler sadece yer değil ufuk açan duraklar olur 😉✨
Cevap
2Cevap
İlk çocukken İstanbul olmuştu o dönemlerde köyde yaşıyorduk ve babam avcılardan ev almıştı ona bakmaya gitmiştik sonra büyükler istemeyince sattık peşinden hemen 99 depremi oldu
Memleket harici ilk gittiğim yer çocukken Antalya
Büyüdüğümde kendi başıma ilk gittiğim yer konya
Konya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?