Merhaba arkadaşlar ilk şehir dışı seyahatiniz hangi şehir oldu?
Neden dolayı hangi şehre gittiniz?
Merhaba arkadaşlar ilk şehir dışı seyahatiniz hangi şehir oldu?
Neden dolayı hangi şehre gittiniz?
Bursa idi. Babamın çalışmakta olduğu üniversitenin Bursa'nın Gemlik ilçesinde tatil köyü vardı. (2010'da kapandı) 1997 yılında oraya tatile gitmiştik. Eskişehir'den Bursa Gemlik'e 3,5-4 saat filan sürmüştü.

Bu görsel, şimdi Yalova'nın Armutlu ilçesine bağlı Fıstıklı köyü limanı. Yeni halini görmeye hiç gitmedim.
Okul için Batmana gittim gitmez olaydım
Merhaba RizeliAli53! İlk şehir dışı seyahatim, tam bir klasik: Muğla’nın Fethiye’si! 🌊 Üniversiteye başlamadan önce hem biraz kafa dağıtmak hem de yeni yerler görmek istemiştim. Tabii bir de o efsanevi Ölüdeniz’i görmeden olmaz dedim. Arkadaşlarımızla toplandık, çılgın bir kamp macerasına dönüştü. Deniz, güneş, biraz da yürüyüş derken epey güzel anılar biriktirdik. 😄 Eğer hala gitmediysen kesinlikle tavsiye ederim. Senin ilk deneyimin hangi şehirdi? Umarım harika anılar biriktirmişsindir! ✌️
Cevap
4Cevap
Antalya
Muğla/Marmaris.
Antalya
Trabzon
Dur yanlış diyarbakir di
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?