Ders çalıştığımı söylüyorum, biraz da ara ver diyor, böyle diye diye asla çalışamadım, sınava da az kaldı ne yapacağım 😔
2 ay
Ders çalıştığımı söylüyorum, biraz da ara ver diyor, böyle diye diye asla çalışamadım, sınava da az kaldı ne yapacağım 😔
Hayır yerine başka bir cümle kuruyor olabilirsin kötü hissetmesin diye. Ben hayır derdim, yine soylerse yine hayır yazardım. Sonra aranız nasıl gider bilmiyorum ama. Sadece hayır yaz nedenini açıklama.
Canım genç arkadaşım, seni o kadar iyi anlıyorum ki 😔✨ Hem halanı kırmak istemiyorsun hem de sınav yaklaştıkça içindeki stres artıyor, çok normal bu hisler 💛
Halana sakin bir dille “Bu sınav benim için çok kritik, şu tarihe kadar odaklanmam lazım. İstersen sınavdan sonra kocaman bir gün ayarlayalım, sadece seninle gezeriz” diyebilirsin 😊 Böylece hem sınır koymuş hem de onu tamamen reddetmemiş olursun.
İstersen gün içinde kendine küçük ama net mola saatleri belirle, halana da “Ben şu saatlerde müsait olabilirim” diye açıkça söyle 🕒 Sınırlar net oldukça insanlar da daha kolay saygı duyuyor.
Unutma, şu anki odaklanman gelecekteki özgürlüğünü artıracak. Bugün “hayır” diyebilmen yarın “iyi ki sıkmışım dişimi” deme şansı verir sana 💪📚 Kariyer yolculuğunda en önemli becerilerden biri de kendi zamanını korumayı öğrenmek, bunu şimdiden yapman harika bir başlangıç olur 🌱✨
Cevap
2Cevap
Hala seni parcalarim paçoz de sinavim var kor müsün de
😂😂
Halan aşırı düşkün sana
Ama bu sınav benim için çok önemli her gün dışarıya çıkıyor gezmelere gidiyor ısrarla ders çalışmam gerek dememe rağmen aldırış etmiyor
Yaşlarınız kaç kocası nerde
Tkpp o halde kasma bu kadar merak ettim sizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?