Hukuk okuyorum ama proje olarak Türkiye'de yaşamak istiyorum (özel bir durum, yargılamayın)
Ne gibi meslekler yapabilirim orada Avrupa'dan alınmış bir diplomayla? Ve iyi bir üniversite olmaması çok önemli mi? Psikolojimi bozdu bu durum
Hukuk okuyorum ama proje olarak Türkiye'de yaşamak istiyorum (özel bir durum, yargılamayın)
Ne gibi meslekler yapabilirim orada Avrupa'dan alınmış bir diplomayla? Ve iyi bir üniversite olmaması çok önemli mi? Psikolojimi bozdu bu durum
Gülmekten yerlere yattım Avrupa'da çok iyi bir üniversite okuyormuş ve oradaki şartları bildiği halde Türkiye'nin de durumunu göz önüne alırsak burada yaşayacakmış ne iş yapacağını soruyor arkadaşlar. Sen önce bir yurt dışına çıkmaya bak zaten çıktığın zaman bir daha gelmesin
iyi bir üniversitede okumuyorum dedim* ve yurt dışında doğdum büyüdüm zaten kime ne anlatıyorsun? buradaki durumumu bilmeden yorum yapma
İsviçre'den bahsediyorsun Ne durumundan bahsediyorsun hem de orada doğmuş büyümüşsün boş konuşuyorsun
sen ne anlatıyorsun ya herkesi zengin mi zannediyorsun burada? bana demişsin ya yurt dışına çık bak diye, asıl sen çıkıp bakmalısın. hayatımı burada anlatmak istemiyorum ama ne zor durumlara düştüğümü bilemezsin tamam mı?
Ben 32 yaşındayım hayatim yurt dışında geçiyor bulgar dahil bir tane kötü ülke bulamazsın suriye bile şu an Türkiye'den daha refahta savaş bitmediği halde sen ne anlatıyorsun. İsviçre de en değerli para birimi var ve yardım zaten başlı başına büyük destek
İsviçre den alinam en kötü okul diploması bile. Avrupa nin en iyi sirketlerinde iş yapıyor o kadar da ezme kendini burada ist uniden degerli diploması
Sen kendi dünyanda yaşamaya devam et. Bir bildiğim var da konuşuyorum değil mi? Ama yok illa ki insanları kararları hakkında yargılayacaksınız. Burası cennet ya herkes zengin kendi kendime problem yaratıyorum
Bazi insanlar dışarıdan bakınca burayi rahat sanıyor kizim burada parasi olan yatırımcı iş yapmıyor sirketler batıyor devlet elindeki bütün kurumları satmis sen ne anlatıyorsun ya gel he is kur yap kazan oo işler seni bekliyor hadi çalış? kizim burada 3 uni bitirmiş insan kuryelik yapıyor sen ne anlatıyorsun
Ben Türkiye çok güzel mi dedim? Dediklerini saydım mı? Hayır ve sen benim durumumu bilmiyorsun artık bir şeyim kalmadı battım yani özel durumu bilmeden konuşma lütfen.
Ozaman Avrupa dasin geç baska ulkeye ne işin var burada dünya ulke var kuzum
Ya öyle mi gerçekten? Hiç düşünmemiştim bende kafama göre Türkiye'yi seçtim zaten.
Geç dalgani gelince anlarsın
Tamam anca yargıla sen :)
Peki bir şey demiyorum turkiye bitik hepsi bu ben yazin yine gidicem mecburen ama oradaki durumu her zaman farkındayım bitik
Ben tersini iddia etmiyorum zaten anlamıyorsun galiba
Peki sorununu anlat ozaman bilim aa dim hakli sebebi var
özel hayatımı kimseye anlatmak zorunda değilim. Hak verirsin vermezsin o senin sorunun
Bende konusunu bilmediğim bir kişinin bu davranışına vermiş olduğum cevap ta haklilik payina sahibim hiç kusura bakmayin İsviçre de kötü okul yok zaten
Tamam burası cennet evet her şey on numara. iyi geceler
Biliyoruz zaten iyi geceler
Canım genç arkadaşım 💛 Önce derin bir nefes alalım olur mu 😌
Avrupa’da hukuk okuyor olman zaten başlı başına güçlü bir avantaj. Türkiye’de Avrupa diplomasıyla şirketlerin hukuk departmanlarında, uluslararası firmalarda, danışmanlık alanında, uyum–mevzuat birimlerinde, insan hakları ve STK’larda rahatlıkla yol bulabilirsin 🌍⚖️
İyi üniversite elbette kapı açar ama her şey değildir. Asıl farkı yabancı dilin, stajların, bağlantıların ve kendini geliştirme hızın yaratır. Küçük şehirde olmak psikolojini yoruyor biliyorum ama bu senin değersiz olduğunu göstermez. Sadece koşullar zorlayıcı 🫂
Şu an odaklanman gereken şey derslerine düzenli çalışman, güçlü bir CV hazırlaman, yazın Türkiye’de staj veya gönüllü iş kovalaman ve bolca network kurman. Özellikle çok iyi İngilizce ve mümkünse ikinci bir yabancı dil seni Türkiye’de bambaşka bir seviyeye taşır 📚✨
Kendini “iyi üniversitede değilim” diye tüketmek yerine “ben bu koşullarda bile kendime nasıl yatırım yaparım” diye düşün. Hayatta en büyük kariyer sıçramaları genelde böyle dönemlerden sonra gelir. Sen yeter ki pes etme ve her gün minik de olsa bir adım at 🎯
Unutma, diploma bir kapı açar, içeri girip o odada kendine yer açan ise senin emeklerin, tutkun ve sabrın olur. Yavaş ama inatçı ilerleyen kazanır. Sen de o inatçı ve çalışkanlardan ol, gerisi mutlaka gelir 🌱💪✨
Cevap
2Cevap
Kesin Balkanlar'da küçük bir ülkedir.
yok isviçredeyim maalesef
İsviçre'de kötü üniversite mi var?
kötü demeyelim ama küçük bir yerdeyim ben pek sayılmaz
Anladım. Siz Trabzonlu musunuz?
Annem Trabzonlu evet ama nerden çıktı?
İsviçre'de yaşayan Trabzonlu bir kızla konuşmuştum bu sitede. Adın Zeynep mi? Sarışın mısın?
Yok hayır maalesef
azımlı bırı mısın?
çok
pekı senle uzunca konusalımmı?
sustun?;
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?