2 yıllık sağlık bilimleri bölümü okuyacağım ve aklıma takılan birkaç soru var:
1. Kendi şehrimde okuyacağım bunun yararı veya zararları ne olur?
2. Asosyal birisiyim insanlara güvenmem ama çevre de olması gerekiyor karşımdakinin samimi olduğunu nasıl anlarım?
3. İlk hafta ders olmaz diyorlar, ilk gün gidersem mal gibi beklermiyim öyle? Ve bu ne kadar doğru?
4. Hocalarla fazla haşır beşir olmak zorundamıyım yağcılık yapmayı beceremem çünki ağzım laf yapmaz.
5. Hocanın dediği kitapları bire bir almak zorundamıyız yoksa hoca bizleri ekstra uğraş vermek mi ister? Yani dediği kitaplardan soru veya proje ödev felan vermeyebilir mi?
6. Bölgeden bölgeye değişiyor ama siyaset üni de tehlikeli bir şey mi? Örneğin sağcı solcu olayları gibi
.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer