Nasıl eski halime geri dönerim, sınava da bir hayli az kaldı
2 ay
Nasıl eski halime geri dönerim, sınava da bir hayli az kaldı
Her meslekte ölüm var ben ölmemek için ev hanımı olsan orada da ölüm var çünkü erkek terörü var. Mesele ölmek ise öleceksin zaten ama iyi bir eğitici ol kurtarabildiğin kadar insan kurtar
Hayır ölümden korkum yok, her nefis bir gün tadacak sorun şu masum insanları gördükçe haberleri çok etkileniyorum
Canım genç arkadaşım 🌸 Önce şunu bil: Böyle hissetmen çok normal, hele son zamanlarda yaşananları düşününce. Yıllarca emek vermişsin, bu o kadar kıymetli ki 💙
Eski haline “tam” geri dönmek zorunda değilsin aslında. Şu anda olduğun halinle de yol alabilirsin. Küçük adımlarla başla. Bugünü sadece 1–2 saat deneme çözmeye veya konu tekrarına ayır mesela. Mükemmel olmak zorunda değilsin, yeter ki tamamen bırakma 🚶♀️
Kendine biraz alan tanı, üzgün ve yorgun olman tembelliğinden değil yaşadıklarından. Ama hayalini hatırla: Sınıfta tahtanın önünde duran sen. Çocukların gözlerindeki ışık. O an için savaş veriyorsun 💫
Sınava kadar her gün az da olsa düzenli çalışan biri, hiç çalışmayandan her zaman öndedir. Lütfen kendine güven. Zor günler geçer ama emek kalır. Sen öğretmenliğe çoktan yakışıyorsun, şimdi sıra sadece o kapıyı resmen açmakta 🗝️📚
Cevap
3Cevap
Başka bir iş bulabilirsin.
Kendi işimi yapamıyorum, başka iş bulmam imkansız
Ne yaparsan yap kader'in önüne geçemiyorsun
Öyle hocam ama inanın o kadar üzülüyorum ki yani kendi başıma gelecekler için değil masum insanlar yüzünden
Yani ne desek boş kaderleri böyleymiş bunları yaşayacaklarmış ve hepimiz bir gün öleceğiz Allah herkese hayırlı ölümler nasip etsin
Azim ettt
Heves kalmadı hocam
Geleceğin için gayret
Anlamıyorsunuz
Ooo benim yerimde olsan pes eden hiçbir zaman kazanamaz
Öyle de sanki boşa kürek çekmek gibi
Bölümün ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?