Dershanede girdiğim denemeye odaklanamayınca sınavı bırakıp çıktım?

Bugün dershanedeki deneme sırasında bi şey çok dikkatimi dağıttı bi de stresle olunca sinir oldum çıktım sınıftan. Optiği falan da vermedim. Çünkü sonuç düşük gelirse daha çok moralim bozulacaktı. Hoca falan bi şey der mi? Çok büyük bi hata mı yaptığım? Sınava da az kaldı. Moralim bozuldu
Dershanede girdiğim denemeye odaklanamayınca sınavı bırakıp çıktım?
Cevapla