Sınava 1 ay kala girdiğim denemeye odaklanamadım sonucu umursamalı mıyım?

Yapabileceğimin en kötüsünü yaptım çünkü kafama bir şey takıomıştı. Gerçek sınavdan iyi bir sonuç alırsam, o deneme sınavıyla karşılaştırma durumu olur mu? Çünkü ona da ben girdim hatta TC mi falan girdim yani :/ Ağlıcam
Sınava 1 ay kala girdiğim denemeye odaklanamadım sonucu umursamalı mıyım?
Cevapla