Askerlik gerçekten buna değiyor mu, bu şartlarda mesleği bırakmalı mıyım?

Saatlerce nöbet tutuyorum soğuk malum gerçekten bazen dışarıdaki insanları görünce mesleği bırakasım geliyor
Askerlik gerçekten buna değiyor mu, bu şartlarda mesleği bırakmalı mıyım?
Cevapla