Yeni mezun olup aylardır iş bulamıyorum, işsizlik sürecinde ne yapmalıyım?

Mezun olduktan sonra 3-4 ay dinlenmek istedim çünkü okulun son dönemi hem çok stresliydi hem de ne yapacağıma karar vermek istedim, kurumsallıktan aşırı uzak bana hiçbir şey katmayacak yerlere ailem de gitmemi istemedi. Hâl böyle olunca süreç de uzadı maalesef ki o kadar çok uğraşıyorum ki işe girmek için artık kötü yer bile yok, işe girebilmek için ben de kurslara, sertifika programlarına yazıldım, onlara gidiyorum ama belirsizlik beni öldürüyor arkadaşlar napacağımı bilmiyorum, muhasebeden nefret ediyorum mesela, ona bile girmeye razıyım. Ama yok vallahi billahi de yok, denemediğim yol çalmadığım kapı kalmadı
Yeni mezun olup aylardır iş bulamıyorum, işsizlik sürecinde ne yapmalıyım?
Cevapla