23 yasindayim ama hala adim adim takip ediliyorum, aileme karsi dolmakta haksiz miyim?

23 yaşındayım, ailemin yanında üniversite okuyorum. Bugün normalde dersim 11'de oluyordu tek dersim var bir saat sürüyordu erken bitiyordu genelde ama bazen iki saat sürdüğü de olabiliyor hoca arıyor vs. Ama bugün ders on buçuğa alınmış sınıf grubuna temsilci dokuz buçuk yazmış ama ders on buçukta başladı on iki buçukta bitti. Ben normalde okulun önünden çarşıya dolmuşla dönüyorum çarşıda oturuyorum. Arkadaşım da okula yakın bir yerde yaşam koçuna gidiyor bana da tavsiye etmişti yürüyerek gidecekmiş istersen gel birlikte gidelim hem yerini de görmüş olursun dedi. Ben de tamam dedim kafam dağılsın diye hem de yerini görmek istedim. Annem de babam da elli kere aradı. Babam whatsapp'ta görüntülü aradı. Ben oradan dolmuşla kendim dönecektim. Babam iş yerinden eve geçiyormuş öğlen olduğu için ben alacağım seni dedi o aldı. Yazın bazı olaylar yaşanmıştı ben yalan konuşmuştum yok sen güven sağlamıyorsun yoksa tabii ki gezeceksin arkadaşlarınla ben kafanı dağıtmanı diyorum ama sen güven vermiyorsun yalan konuşuyorsun dedi babam. Eve gelince de hep bir saat süren ders nasıl iki saat sürüyor dedi. Canım canım konuşma anne ilkokul mu bu ne bileyim ben bazen uzuyor ders hoca mısın sen dedim. Çok doldum artık bunları yazarken bile yoruluyorum. Kim haklı sizce, ne yapmam gerekiyor?

23 yasindayim ama hala adim adim takip ediliyorum, aileme karsi dolmakta haksiz miyim?
Cevapla