Bi öğretmen derse katılımıyoruz diye neden bu kadar içerler ve laf sokup druur ya normal mi?

Kurs öğretmeni çok garip biri okulda olsak neyse kurs bu, maaşını al git değil mi? KPSS sınavı kazanıp kazanmamız senin için önemli olmamalı. Derste arkadaşımla sürekli bize bakıyor, tepki vermemizi istiyor. “Sıkılanlar var” diyerek laf soktu, tepki vermemizi, canlı olmamızı istiyor. Gözü hep bizim sırada, sürekli katılan yalaka bir öğrenci var, onunla samimiyet kuruyor güya, çok taktı bize. Nasıl katılım sağlarız, Türkçe dersi bu arada. Ne yapmamız bekliyor sizce?

Bi öğretmen derse katılımıyoruz diye neden bu kadar içerler ve laf sokup druur ya normal mi?
Cevapla