üniversitedeki hocalar niye böyle ya ne biçim bir düzen yalakalık mı yapmak lazım hep..?

her hocamla merhabalaşır halini hatrını sorar hep gülümserim kibar konuşurum saygı gösteririm ama neden o kadar çalışıp da umutlandığım sınavlardan ortalamayı geçemem ya da kıl payı geçerim neden neden nedennnnn? :(((( hiç çalışmadığına şahit olduğum ve saçma sapan sorular soran konu hakkında en ufak bir fikri olmayanlar neden benden yüksek not alıyorr?
Güncellemeler
+1 yıl
herkese teşekkürler arkadaşlar :) çok yardımcı oldunuz sağ olun :)
üniversitedeki hocalar niye böyle ya ne biçim bir düzen yalakalık mı yapmak lazım hep..?
Cevapla