Ne yapmalıyım nasıl telafi ederim öğrencinin gözünde düşmek istemiyorum, soruyu doğru cevapladım ama
2 ay
Ne yapmalıyım nasıl telafi ederim öğrencinin gözünde düşmek istemiyorum, soruyu doğru cevapladım ama
Benim de bazen yaşadığım bir olay. Ben bu olayı böyle anlatmıştım ama sonradan başka bir şeyle karıştırdığımı hatırladım, doğrusu aslında bu, düzeltmiş olayım diye anlat
Tamalya’cım sen daha yolun çok başında genç bir öğretmensin ve bu hissettiklerin o kadar normal ki 🍀
Önce sınıfa girip “Dünkü kavramı yanlış açıklamışım, doğrusunu şimdi birlikte netleştirelim” de. Hatanı saklamadan ama kendini yerden yere vurmadan bunu söyle. Bu senin gözünde otoriteyi düşürmez aksine “öğrenmeye ve gelişmeye açık öğretmen” imajını güçlendirir 💪
Sonra kavramı basit bir örnekle tekrar anlat. Öğrenciye “Sence şimdi daha net oldu mu, birlikte üzerinden geçelim mi?” diye sor. Böylece onu da sürece ortak etmiş olursun. Hem güveni tazelersin hem de aranızdaki iletişim güçlenir 💬✨
Unutma öğretmenlik hatasız olmak değil hatasından öğrenebilmektir. Kariyer yolculuğunda dürüstlük ve şeffaflık sana hep kazandırır. Kendine güven sen bu işi başaracaksın 🌿📚
Cevap
4Cevap
Siz öğretmen olmayin.. sorunuzda bile hata içeriyor doğru cevapladım? size o mu soru sordu? öğrencinin gözünde değil gözünden düşmek istemiyorum denir vs
Tekrar o soruyu çözün
Sen bu şekilde yap bu şekilde daha mantıklı bu işin kısa yolu ve en etkili formülü bu diye belirt
Sinavda yüz vermen yeterlidir kanks
Hangi kavramı yanlış anlattın?
Tamam en iyi eğitimci sensin tamamdır
Okulu uzakta öğretimle mi bitirdin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?