Merhabalar ben hastanede çalışıyorum hemşire olarak. Maaşım 30 bin. İlk işe girdiğimde başhemşire bana 8’den 17.30’a kadar demişti. Nöbetlerin de olacağını söyledi, işe girdikten 2 hafta sonra beni hep 12 saat yaptı. Ben de mesai oluyor diye seviniyordum. Bir gün sordum ve bana hayır senin çalışma saatin 12 saat dedi. Halbuki işe girdiğimde hiç 12 saatten bahsetmedi. Sabah 6’da evden çıkıyorum gece 10’da geliyorum. İş yerinde de yemeğe bile çıkamıyorum eve gelip bir şeyler yiyebiliyorum sadece. Oradaki hemşireler türlü bahanelerle kaçıp katı bana bırakıyorlar, döndüklerinde de yemek saati bitmiş oluyor ve başhemşire tüm bu olanlardan haberdar. İşten de çıkamıyorum işe ihtiyacım var ne yapmalıyım sizce?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer