Hemşire olarak hastanede uzun mesai ve mobbing yaşıyorum, yasal haklarım ne ve ne yapmalıyım?

Merhabalar ben hastanede çalışıyorum hemşire olarak. Maaşım 30 bin. İlk işe girdiğimde başhemşire bana 8’den 17.30’a kadar demişti. Nöbetlerin de olacağını söyledi, işe girdikten 2 hafta sonra beni hep 12 saat yaptı. Ben de mesai oluyor diye seviniyordum. Bir gün sordum ve bana hayır senin çalışma saatin 12 saat dedi. Halbuki işe girdiğimde hiç 12 saatten bahsetmedi. Sabah 6’da evden çıkıyorum gece 10’da geliyorum. İş yerinde de yemeğe bile çıkamıyorum eve gelip bir şeyler yiyebiliyorum sadece. Oradaki hemşireler türlü bahanelerle kaçıp katı bana bırakıyorlar, döndüklerinde de yemek saati bitmiş oluyor ve başhemşire tüm bu olanlardan haberdar. İşten de çıkamıyorum işe ihtiyacım var ne yapmalıyım sizce?
Hemşire olarak hastanede uzun mesai ve mobbing yaşıyorum, yasal haklarım ne ve ne yapmalıyım?
Cevapla