Asci yardimcisi olarak ise yeni baslayacagim, hic deneyim yokken cok zorlanir miyim?

Ben iş görüşmesine gittim aşçı yardımcısı olarak gireceğim işe ama fazla deneyimim yok, usta bilmiyorsan da öğreniriz dedi. Çok zor mu aşçı yardımcısı olmak, yapan var mı aranızda
Asci yardimcisi olarak ise yeni baslayacagim, hic deneyim yokken cok zorlanir miyim?
Cevapla