Eşim çalışmamı istemezken 27 yaştan sonra işe başlamak mantıklı mı, değer mi?

Eşim kapitalist düzene bir kurban yeter sen yeniç gez diyor 4 yıldır böyle gitti ama acaba çalışsam mı diye düşünüyorum elimde istemiyor aslında ve evlenirken de bu isteğini bilerek evlendim. Hiçbir kısıtlama getirmiyor harcamamı sorgulamıyor ben çalışırım sen rahat et diyor ama ben benim de param olsun istiyorum bir yandan da 27 yaşına kadar çalışmamışım bu saatten sonra olsa ne olur diyorum

Eşim çalışmamı istemezken 27 yaştan sonra işe başlamak mantıklı mı, değer mi?
Cevapla