27 yasinda elektronik mühendisi olarak komiliğe başladım, hayırlı mi olsun?

En azından maaş alıyorum 😁 mühendiskən ben para veriyordum.

27 yasinda elektronik mühendisi olarak komiliğe başladım, hayırlı mi olsun?
Cevapla