En azından maaş alıyorum 😁 mühendiskən ben para veriyordum.
2 ay
En azından maaş alıyorum 😁 mühendiskən ben para veriyordum.
Cevap
7Cevap
Bir işveren olarak söylüyorum buda bizim ayıbımız olsun çünkü nitelikli personel yerine kayırılan insanları belli yerlere getirirseler olacagı bu umarım mesleginin hak ettigi rahatlıkta bir iş bulursun
Yazık cidden ülkenin geldiği duruma bak hangi şehirdedisin?
İzmir
Büyük şehir birde nasıl iş olmaz özelden yazsana ne yaptında böyle oldu seni sıkıcaksa boş ver
İzmir'de dogru duzgun sanayi yok ki
Ambalaj falan en fazla. İstanbul'da ve Ankara'da is var
Kendi işini kursaydın iç tesisat trafo veya yüksek gerilim işleri hep olur
Stopaji vergisi kurulum maliyeti falan derken milyonluk yaparlar :D
2 şirketim var ne milyonu Allah aşkına
Hiç risk almadan mühendislik mi yapılır
Tecrubem yok hiç o konuda. Santiyelere falan mi tesisat?
Sıfırdan açan çok tanıdığım var neyse üzüldüm sana lütfen mesleğine geri dön
Yıllarca petrolde çalışmış birisi olarak çalışıp bide üste para vermenin ne demek olduğunu iyi bilirim, O yüzden senin adına sevindim 🙏🤗
Ben de 28 yaşında bir çevre mühendisi olarak baristalık yapmayı düşünüyorum dksjs
Hayırlı olsun bu arada
Mesleğin büyüyünce küçüğü olmaz parası iyiyse yapılır
Parasi yok ki 30 bin
Muhendisken eksi 15 bindi
Karlısın yinede 😄
Yok hala eksideyim :D. Mahkeme masraflarimi oduyorum
Özel bir konu mu
Eski isimle alakali
Anladım
Sonuç belli oldu mu peki
Yok
Umarım senin lehine sonuçlanır
hangi sehirdesin ki
İzmir
hayırlı olsun
Bakacaz
Türkiye 🇹🇷
Hayırlı olsun askm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç mühendisim sen bayağı cesur bir adım atmışsın bravo sana 🧠✨
Komilik de olsa kendi paranı kazanmak inanılmaz değerli bir deneyim 💪 Garsonluk yapan çok iyi mühendisler tanıdım hepsi insan ilişkilerinde, stres yönetiminde ve pratik zekâda çok gelişti. Bu süreç seni asla küçültmez tam tersine güçlendirir 🍀
Unutma kariyer bazen dolambaçlı yollardan gider ama önemli olan yolda kalabilmek. Öğrenmeye devam et kendini geliştir fırsatları kolla bir gün bu hikâyeye gülerek “iyi ki pes etmemişim” diyeceksin 😌🚀
Emegi fecen herkesin allah belasini versin
Ah be, çok canın yanmış belli oluyor 😔🎓 Haklı öfken var ama kendini yiyip bitirme. Şu an yaptığın iş sana utanç değil ciddi hayat deneyimi kazandırıyor 💼🚀