Yaşar holding bünyesi kapsamında makine bakım mühendis olarak işe başlıyorum sizce nasıl?

Herkese merhaba 5 aylık iş arayışımın sonunda bürüt 19.000 maaşla makine mühendisi olarak iş buldum, ama gıda fabrikasında bakım mühendisi olarak çalışacağım. Sizce gıda, yem fabrikasında çalışmam kendimi geliştirme konusunda zarar verir mi?

Yaşar holding bünyesi kapsamında makine bakım mühendis olarak işe başlıyorum sizce nasıl?
Cevapla