İşkolik olup aşırı çalışmaya bağlanma sorunu yaşayan biri bunu nasıl aşabilir?

Üniversite son sınıfta okulum biterken terk edildim. 1.5 sene oluyor okulum biteli. O zaman asgari ücretin yarısı kadar kazancım vardı, aileme yük olmadan masraflarımı karşılıyordum. Okul biterken terk edilince 3-5 demeden sevgilimi unutmak için iş almaya başladım. Günde 5-6 saat onunla ilgileneceğime, ilk başta günde 2 saat fazla çalışma derken bu 6'ya kadar çıktı. Sevgilimi unuttum ama 1.5 senede ortalama günlük 10 saat, 6 gün çalışır oldum. Kazancım 3 hanelere yaklaştı, yakında o da olur. Hâlâ birçok işi ucuza yapıyorum. 2-3 seneye tahmini 150-200k civarına kazancım çıkar ama bu kazancın beni tatmin edeceğini sanmıyorum. Sadece iş ve çalışmayı düşünüyorum. Eskiden sevgilime böyle bağlanmıştım. Şimdi de onun yerini işler aldı. Sanırım bende bağlanma sorunu var. Nasıl normal bir insan olabilirim? Ha tabi, işler için diğer motive eden şeyse 35-40 arası erken emeklilik hayatına başlayıp günde 3-4 saat çalışma hayali. Hayalim de bir yönden beni buna itiyor
Güncellemeler
2 ay
İşlerle k*fayı yiyen biri
İşkolik olup aşırı çalışmaya bağlanma sorunu yaşayan biri bunu nasıl aşabilir?
Cevapla