30 yaşından sonra sevgili bulmak mümkün mü, tipim ortalama altıysa ne yapmalıyım?

Hiç yüzüne bakılmayan birisiyim. Hiç ilgi odağı da olmadım. Bomboş geçti yani gençliğim. Tipim de ortalama altı. Üniversitede olmadı sevgili işleri, iş hayatında da. Kadınlara ister istemez bir düşmanlığım oluştu
30 yaşından sonra sevgili bulmak mümkün mü, tipim ortalama altıysa ne yapmalıyım?
Cevapla