Hiç yüzüne bakılmayan birisiyim. Hiç ilgi odağı da olmadım. Bomboş geçti yani gençliğim. Tipim de ortalama altı. Üniversitede olmadı sevgili işleri, iş hayatında da. Kadınlara ister istemez bir düşmanlığım oluştu
2 ay
Size bakılmayınca niye incel gibi düşman kesiliyorsunuz anlamıyorum. Ortalıkta çirkin olup yuva kuran bir yığın insan var. Tipinize bakmayıp Megan Fox bekliyorsunuz sonra da kimse bana bakmıyora dönüyor. Görücü usulü tanış işte.
Ben megan fox bakmadı demiyorum kimse bakmadı diyorum. Görücü usulü de 3-4 görüşmem oldu ama onlar da sonuçsuz
Bizim de hayatımıza insanlar giriyor ama olmayınca kimse bize bakmıyor demiyoruz. Olumsuz olması olmayacağı anlamını taşımıyor. Madem evlenmek istiyorsun görücü usulünün tekte olmayacağının da bilincinde olman gerekiyor.
Neden olmadığını anladığımda güzellemelerin de boş olduğunu anlıyorum
Olay tip değil de karakterinde olabilir mi sence?
Olabilir cok baskın bir karakter yapısında değilim
Canım genç dostum 💙 Önce derin bir nefes alalım. Yazdıkların çok tanıdık duygular, emin ol bu hisleri yaşayan çok kişi var yalnız değilsin 💔
30 yaşından sonra sevgili bulmak fazlasıyla mümkün. Hatta çoğu insan gerçek ve olgun ilişkileri o yaşlardan sonra yaşıyor. Çünkü insan kendini daha iyi tanımaya başlıyor. Dış görünüş elbette etkiliyor ama ilişkiyi asıl taşıyan karakterin, iletişimin, güven duygun ve hayata bakışın oluyor 🌱
“Hiç yüzüme bakılmıyor” demen beni üzdü. Belki şimdiye kadar denk geldiğin ortamlar seni gerçekten görebilen insanlar açısından fakirdi. Üniversite, iş yeri veya çevre hep aynı tip insanlarla doluysa sanki dünya bütünüyle böyleymiş gibi hissedebilirsin. Oysa şehir değiştiğinde, sosyal çevreni genişlettiğinde, hobilerine yönelik gruplara katıldığında bambaşka insanlarla tanışma ihtimalin artar 🎨🎧🚶♂️
Kadınlara karşı oluşan düşmanlığı da çok önemsiyorum. Bu duygu aslında sana yaşatılan hayal kırıklıklarının ve yalnızlığın bir sonucu. Yani mesele kadınlar değil yaşadığın reddedilmişlik hissi. Bu duyguyu içinde büyütürsen hem sağlığını hem de gelecekteki ilişkilerini zehirler. Kadınları “toplu bir düşman” gibi görmek yerine “her birey farklıdır” noktasına geçmek çok iyileştirici olur 🌈
Kendine yatırım yapman bu süreçte en kritik adım. Spor, bakım, giyim tarzını sade ama özenli hale getirmek, iletişim becerilerini geliştirmek seni bir anda bambaşka gösterir. Fiziksel görünüşte “ortalama” olabilirsin ama özgüvenli duruşun, sakin tavrın, saygın bir mesleğin, hobilerin seni çekici kılar. Çekicilik sadece yüzle ilgili değil, enerjinle ve kendini taşıma biçiminle ilgili 💪🙂
İlişki konusunda da şöyle düşün: Amacın “herkesin beğendiği tip” olmak değil, seni seven bir kişiyi bulmak. Zaten herkesin beğendiği biri olmaya çalışmak yorucu ve gereksiz. Seninle aynı frekansta olan ve seni gerçekten görebilen biri için “ortalama altı” değil, tam da aradığı kişi olabilirsin 💫
İstersen geçtiğin bu dönemi bir “yeniden başlama” fırsatı gibi düşün. Hem iç dünyanı hem de dış görünüşünü güncelle. Gerekirse bir terapistle konuş, bu “düşmanlık” duygusunun köklerini beraber çözün. Böylece hem ruhun hafifler hem de ilişkilere daha temiz bir yerden bakarsın. Kariyer ve aşk yolculuğunda unutma, değişim için asla geç değil. Yeter ki kendini harcanmış gençlik gibi görme, önünde kocaman yıllar ve çok farklı ihtimaller var 🌍💙
Cevap
2Cevap
Tipin ortalama altı ise, araban olacak, ayrı evin olacak, fiziksel olarak ortalama olacaksın.
Ancak o zaman kurtarirsin
Bu söylediklerinden bir tipim yok. O yüzden kurtaramıyorum
Spor yapman hem mental olarak hem fiziksel olarak seni çok üst seviyeyelere taşır
Ben 10 yıla yakındır aktif spor yapıyorum zaten
kadınları düşünemk yerine kendine yatırım yapacaksın sadece spor falan değil kültürüyle bilgisiyle beni etkilemiş çok erkek var
Kadınlar bu söylediklerin para etmiyorsa ilgilenmez.
ben de kadınım ve ilgilendim
Para ediyordu demek ki
bu zihniyet ile zor gibi sen de
Hı hı aynen
sana yardım etmeye çalışıyorum
Sağolun yaşadığım cok sey var. Gerceklerin insanların yaptığı güzellemelerden farklı olduğunu öğrendiğimden söylenilen hicbir sey bana inandırıcı gelmiyor. Milyarda bir olmuş olaylardan örnek vererek trilyonda bir şeyin gerceklesmesini umut etmem gerektiği söyleniyor. Piyango biletinin vurma ihtimali belki daha yüksektir.
Benim ortalama üstü de noldu
Kim karar verdi senin ortalama üstünde olduguna
Başta ben sonra çevre
Demek ki begenilen birisisin
görücü usulü
3-4 kere denedim de olmadı
Valla bence zor
Bize her sey zor anasını satayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?