30 yaşındayım bu yaştan sonra nasıl sevgili bulurum?

Tip olarak normalim (resim atabilirim), bakım, kariyer ve fizik vs olarak iyi seviyedeyim. Ama yalnızım. Sürekli yalnızlık artık ciddi oranda üzüyor. Andaval adamların bir şekilde sevildiğini görüp onca özelliğime rağmen yalnız kalmak üzüyor. Hayatı kaçırıyorum resmen. Kurslara gidiyorum.

Deniyorum tabii redediliyorum. Yalnız yaşamak çok gurur incitici oluyor. İşin içinden çıkamıyorum ve bazen ölmeyi bile düşünüyorum

30 yaşındayım bu yaştan sonra nasıl sevgili bulurum?
Cevapla