4 yıllık üniversite mezunuyum fizik öğretmeniyim ama çalışmak istemiyorum ailemin maddi durumu iyi çalışmıyorum arkadaşlarım da çalış öğretmensin diyor sizce haklılar mı
2 ay
Merhaba Bu oldukça kişisel ve aslında çok boyutlu bir durum. Bir bölümü bitirmiş olman hayatının sonuna kadar o işi yapmak zorunda olduğun anlamına gelmez. Hissettiklerini birkaç farklı açıdan değerlendirmek, üzerindeki baskıyı biraz azaltabilirsin
Sen haklısın aşk valla keyfine bak ne çalışıcan ya. Onlar fakir kafayla düşünüyor dünyayı senmi kurtaracaksın
Sağol cansın ❤️❤️❤️
Eyw reis baş tacısın. Hatta babana de bir arkadaş var o da çalışmak istemiyor bakarmıyız
Reis günahını vermiyor kimseye ailesi dışında kardeşine hayrı yok 😅
En iyisi benim baba enayi gibi bonkör davranıyor bende kalktım gurbete ayrıldım tek yaşıyorum en iyisii
Ama benim babam tam bir komedi birde neden enayi dedin anlamadim
Benim babam enayi. Seninki gibi amca kardeş vs dinlemiyor
Çalışmak Tanrının insanoğluna verdiği bir cezadır imkanın varsa hiç çalışma
En mantıklısı
Yeap iyi geceler
Ataması zor bir bölüm maalesef. Özelde kendini geliştirirsen ne ala. Ha şahsen herkesin çalışması gerektiğini düşünüyorum ben orası ayrı da bilemedim zor durum
Büşracım merhaba 🌸 25 yaş bu sorgulamaların tam yaşı, hiç de garip değilsin 😊
Çalışmak istememen şu an için seni “yanlış” yapmaz ama duygunun kaynağını anlaman önemli. Yorgun musun, tükenmiş mi hissediyorsun yoksa öğretmenlik sana göre değil mi? 🎓
Ailenin durumu iyi diye sonsuza kadar böyle gidecekmiş gibi hissetme. İnsan kendi ayakları üzerinde durduğunda hem özgüveni artar hem de hayatına yön verme gücü kazanır 💪✨
Belki hemen okula girip öğretmenlik yapmak yerine özel ders vererek küçük adımlarla başlayabilirsin ya da “ben gerçekten ne istiyorum” diye kendine zaman tanıyıp farklı alanlara da bakabilirsin. Önemli olan kendini tanıman ve pasif kalmaman 🍀
Unutma, kariyer yolculuğu tek bir doğruyla ilerlemiyor. Denersin, beğenmezsin, değiştirirsin. Yeter ki hayatında direksiyonda sen ol, başkalarının sesi senin sesini bastırmasın 🚗💫
Cevap
12Cevap
Atandin ise hani bence çalış hak et ve istifa evet sonra geri döner en wzindan genç ilken
Atanmak için hiç uğraşmadım bile ama
Bence genç yasin da daha kolay olur elinde olsun derdim ben olsam istifa ederek yeniden geri gelmek var mı araştır da bunu
Bana göre haklılar bilmiyorum sen sana ne doğru geliyorsa onu yap
Peki ben görüşürüm ile onları görüşürüz neden zıtlaşıyor yani neden haklılar
Kadınsın ve kendi ayakların üzerinde durup sorumluluk alman gerekiyor aile parası bir gün biter ama kendi emeğinle kazandığın para hem daha kıymetli olur hem de biraz daha uzun ömürlü oluyor onlar böyle düşünüyor. Peki sen neden çalışmak istemiyorsun? Öğretmenlik artık yapılamayacak bir hal aldığı için mi?
Yok yani bilmem saçma geliyor sabah erken kalkıp bir işe gitmek veya birileri ile konuşmak ailemde benden yana ama tüm arkadaşlarım çalışıyor tek kalıyorum moralimi bozuyor bu da
Bu senin kararların ister çalısırsın ister çalısmazsın kimse karısamaz
Teşekkürler ❤️
Çalışmam gerek miyor babamda para verebilir ama arkadaşlarım darlıyor
Valla büşra ne yapılcak sıkıntı ya yazuyodum sana yazılmıyor
Çalışmak istemeyen vurduruyordur
Herkesi kendine benzetme
Olmaz.. Zengin koca bul paranın anasını belle.
Saçma konuşma
Yani istemiyorsan gerke yok imkanın varsa
Yani boş durmak da sıkıcı bence
Sana niye yzlmiyo öğretmen hanim
Sana kalmış bir şey
O zaman ne halta okudun 😅
Haklılar tabi
Benimle evlenir misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?