24 yıldır ücretli öğretmenlere neden kadro verilmiyor, bu insan haklarına aykırı durum nasıl çözülecek?

Sadece bir kez İsmet Yılmaz döneminde KPSS puan üstünlüğüne göre onlar için özel bir kontenjan açıldı ama bir sonraki yıl yeni bir bakan tekrar aynı haksızlığa devam etti. Arkadaşlar en basit bir işçi bile 2 yıl sonra kadro hakkına sahip olurken birkaç üniversite bitirmiş insanlar neden yıllarca devlet okullarında kadrosuz sigortası eksik çalıştırılır? Bu insanların kayıp geçen hayatlarının bedelini ve tüm ülke niteliksiz, kalitesiz eğitim gören nesiller olarak ödeyecek. Her gelen bakan bir öncekini aratıyor. Bu insan haklarına aykırı durum bitmediği gibi ekonomik sıkıntılar, işsizlik nedeniyle bulunmaz olmuş. Normal öğretmenin çeyreği kadar maaş verilmiyor. Tatillerde direkt işsiz.

24 yıldır ücretli öğretmenlere neden kadro verilmiyor, bu insan haklarına aykırı durum nasıl çözülecek?
Kul hakkı yiyenlerden seçimde halk hesap sormalı
3 yıl görev yapan ihtiyaç duyulan alanda kadro hakkını almalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
24 yıldır ücretli öğretmenlere neden kadro verilmiyor, bu insan haklarına aykırı durum nasıl çözülecek?
Cevapla