Sadece bir kez İsmet Yılmaz döneminde KPSS puan üstünlüğüne göre onlar için özel bir kontenjan açıldı ama bir sonraki yıl yeni bir bakan tekrar aynı haksızlığa devam etti. Arkadaşlar en basit bir işçi bile 2 yıl sonra kadro hakkına sahip olurken birkaç üniversite bitirmiş insanlar neden yıllarca devlet okullarında kadrosuz sigortası eksik çalıştırılır? Bu insanların kayıp geçen hayatlarının bedelini ve tüm ülke niteliksiz, kalitesiz eğitim gören nesiller olarak ödeyecek. Her gelen bakan bir öncekini aratıyor. Bu insan haklarına aykırı durum bitmediği gibi ekonomik sıkıntılar, işsizlik nedeniyle bulunmaz olmuş. Normal öğretmenin çeyreği kadar maaş verilmiyor. Tatillerde direkt işsiz.

Kul hakkı yiyenlerden seçimde halk hesap sormalı
3 yıl görev yapan ihtiyaç duyulan alanda kadro hakkını almalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer