Eğitimden tasarruf edilirken öğretmen ataması yapılmazken neden hemşire maaşları 60 bini buluyor?

Bu nasıl bi sistem hiç mi eğitimin bi önemi yok bu ülkede birde Avrupa ülkeleriyle yarışa giriyoruz gerçekten çok yazık

Eğitimden tasarruf edilirken öğretmen ataması yapılmazken neden hemşire maaşları 60 bini buluyor?
Cevapla