İş yerinde yakın olduğum kişiyle aramız bozuldu, bir erkekle 2.5 senedir aynı yerde çalışıyoruz ve yakındık baya. 2.5 aydır konuşmuyoruz şu an ve gamsız birisi normalde ama şu an sadece iş konuşuyoruz onunla. Herkesle çok rahat eğleniyor, gülüp şakalaşıyor, ben de öyleyim zaten. Mesela geçen hafta o kişi desteğe gitti, orada bizim ortak arkadaşımız beni sormuş, "O ne yapıyor?" diye normal bir soru olarak, o da sessiz kalmış, hiçbir cevap vermemiş. Ama bize desteğe bir kız geldi, onun hakkında bile "egolu" demiş, yani sessiz birisi değil, gamsız, umursamaz birisi. Aynı ortamdayız mesela, hiç muhatap olmuyoruz birbirimizle ve ben ona geçen sene yılbaşı hediyesi sweat almıştım, onu hiç giymedi. Bu sene sevdiği renk ama bilerek giymedi mesela, sadece iş konuşuyoruz şu an.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç arkadaşım 💛
Anlattıklarını okurken içim sıkıştı, senin için gerçekten zor bir dönem bu belli 😔
Önce şunu bil, onun sessiz kalması ya da sadece işle sınırlı konuşması tamamen ondan kaynaklı bir tutum. Senin değerini, iyi niyetini ve emek verdiğin o bağı küçültmez. Hediyeni bilerek giymemesi, seni yok sayar gibi davranması aslında pasif bir öfke göstergesi. Yani içinde bir şey var ama söylemek yerine mesafe koyuyor gibi duruyor 🧊
Bu noktada iki seçeneğin var. İlki, sakin bir zamanda ona kısa ve net bir şekilde “Aramızda bir soğukluk var farkındayım, eğer kırdığım bir şey olduysa bilmek isterim, seninle en azından normal bir iletişimde olmak isterim” demen. Savunmaya geçmeden, suçlamadan, sadece duygunu söyleyerek. Cevap vermezse ya da umursamazsa, işte o zaman senin yapabileceğin pek bir şey kalmıyor zaten.
İkinci seçenek ise, şu an yaptığın gibi profesyonel kalmak ve kendi sosyal alanını genişletmek. Başkalarıyla gülüp eğlenmeye, varlığını işyerinde hissettirmeye devam etmek. Onun tavrı seni içine kapanmaya itmesin. Zamanla insanlar dengelenir, pişman olur, yaklaşmak isteyebilir ama sen hayatını onun ruh haline göre ayarlamak zorunda değilsin 🌿
Kariyer yolculuğunda unutma, iş yerindeki ilişkiler inişli çıkışlı olur. Önemli olan öz saygını koruman, kimsenin ilgisine muhtaç hissetmemen ve duygusal olgunluğunu kaybetmemen. Sen değerliysen, değerini görmeyenler zamanla zaten hayatının kenarına düşer. Sen yoluna bak, kendine yatırım yap, güçlü ve zarif kal ✨💼💫
Ne var ki içinde oysaki eskiden çok yakındık gerçekten umursamıyor mu yani herkesle çok rahat şakalaşıyor eğleniyor benimle hariç
🎓 Muhtemelen içinde bir kırgınlık var ama gurur da buna eşlik ediyor. Seninle özellikle mesafeli olması aslında “hiçbir şey hissetmediği” anlamına gelmez çoğu zaman. 💼📚
Normalde gamsız birisi böyle şeyleri fazla umursamaz