Is yerinde yakinsan ama artik sadece is konustugun o kisiyle arandaki gerilimi nasil cozersin?

İş yerinde yakın olduğum kişiyle aramız bozuldu, bir erkekle 2.5 senedir aynı yerde çalışıyoruz ve yakındık baya. 2.5 aydır konuşmuyoruz şu an ve gamsız birisi normalde ama şu an sadece iş konuşuyoruz onunla. Herkesle çok rahat eğleniyor, gülüp şakalaşıyor, ben de öyleyim zaten. Mesela geçen hafta o kişi desteğe gitti, orada bizim ortak arkadaşımız beni sormuş, "O ne yapıyor?" diye normal bir soru olarak, o da sessiz kalmış, hiçbir cevap vermemiş. Ama bize desteğe bir kız geldi, onun hakkında bile "egolu" demiş, yani sessiz birisi değil, gamsız, umursamaz birisi. Aynı ortamdayız mesela, hiç muhatap olmuyoruz birbirimizle ve ben ona geçen sene yılbaşı hediyesi sweat almıştım, onu hiç giymedi. Bu sene sevdiği renk ama bilerek giymedi mesela, sadece iş konuşuyoruz şu an.

Is yerinde yakinsan ama artik sadece is konustugun o kisiyle arandaki gerilimi nasil cozersin?
Cevapla