Okumamış kişilerin okumuş kişilerden daha iyi yerlerde olması zorunuza gider mi?

Selam KScanlar👋

Öğretmenlik okuduğum bahsi açılınca kuzenim dün konuyu açtı. Bana aylık 200k verecek olsalar öğretmenlik okumam. Hem ataman yapılmıyor, hem yıllarca KPSS çalışmak zorunda kalıyorsun, hem 50-60k maaş veriyorlar, hem de elin şımarık çocuklarına bakıyorsun en kötüsü minimal geçinmek zorundasın! İyi ki okumadım müdür oldum dedi!

Kendisi sigorta acentesinde çalışıyor, orada müdür olmuş hava atıyor, kendisi lise mezunu…

Okumamış kişilerin okumuş kişilerden daha iyi yerlerde olması zorunuza gider mi?
Cevapla