Dini obsesyon ve kaygı yüzünden çalışmamın haram olduğuna takılıyorum, bu vesveseyle nasıl başa çıkabilirim?

Arkadaşlar bende son 1 aydır felaket bir kaygı var. Ve hep bu dini olaylar doğrultusunda geliyor. Mesela ben öğrenciyim sınıfımda sadece kızlar var ve üniversite burası. Son 1 yılım kaldı. Ve beynim şunu söylüyor “senin çalışman haram, çalışamazsın günah. Orada erkekler var günah.” Ben öğretmenlik ya da klinik psikologluk yapacağım. Açığım ama çok açık giyen biri değilim ve erkeklerle konuşurken asla onlara fitne düşündürecek hareketlerde bulunmuyorum. Doğru düzgün yüzlerine bile bakmıyorum. Bu kaygıyı nasıl geçireceğim? Okuyorum ama hiç okuyan biri gibi değilim. Annem babam üzülüyor. Babam dindardır mesela günah olsa ben okutup çalıştırmam dedi. Ama yine de kaygılıyım

Dini obsesyon ve kaygı yüzünden çalışmamın haram olduğuna takılıyorum, bu vesveseyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla