Optisyenlik kursu bitirdim, diplomam yokken kendime optisyen diyebilir miyim?

Olur mu? Kursuna gittim, bir sürü şey öğrendim ve burada çalışmaya hak kazandım. Ama bölümünü okumadım, diplomam yok yine de diyebilir miyim öyle kendime?

Optisyenlik kursu bitirdim, diplomam yokken kendime optisyen diyebilir miyim?
Cevapla