Olur mu? Kursuna gittim, bir sürü şey öğrendim ve burada çalışmaya hak kazandım. Ama bölümünü okumadım, diplomam yok yine de diyebilir miyim öyle kendime?
3 ay
Olur mu? Kursuna gittim, bir sürü şey öğrendim ve burada çalışmaya hak kazandım. Ama bölümünü okumadım, diplomam yok yine de diyebilir miyim öyle kendime?
Bunun gibi fizyoterapist eğitmen vs diyen ve burada gezen çok gördük. Hastanede temizlik görevlisinin dr olarak soru sorup paylaşım yaptığına da şahidiz. bence sende ol gitsin ya
Neden böyle asagladinki
Sizde biliyrosunuz belgeniz olmadan kendinizde bu hakki görmeniz ne kadar etik? sizi aşağılamak haddime değil, kimse kimseyi bu durumda yargılama hakkına sahip değil. Ben düşüncemi ve olmasi gerekeni söyledim küçük hanım. Sizce burada ne jinekolog lar ne dr lar ne mühendisler gördünüz ama 1 tanesi bile işinin uzmani olmayan ve sorulan soruya doğru cevap veremeyen insanlardi.. içinize siniyorsa kendinize her şey diyebilirsiniz bu kimseyi alakadar etmez. önce siz bunu kabul etmelisiniz tabi vicdanen doğru buluyorsanız...
Siz beni aglttiniz ve üzdünüz simdi buna gerek yoktu. Doktorlukla kiyaslamak olmaz bence. Bu ayni sey degilki ama doktor hayat kurtarir böyle doktorum diye yalan söylemek olmaz ama bu ayni sey degilki gözlük satmakta ne var
Neden sizi ağlatip ve ağlamanıza zebep olim saçmalama kuzum. ben size bunu anlattim sizlik olay yok siz bunu kabul ediyorsanız kendinize istediğiniz unvanı alabilir kullanabilirsiniz. bu şuna benzer masada bir telefon var ama size ait değil.. onu alip cebinize koyup kullandığınızı düşünün ne kader etik olur? gözlük satmanin belgenle ne alakasi var girersin bir yere bilgi sahibi olduğunu söyler çalışırsın
Tamam peki soylemem ozaman
Tesekkur ederim yok sorun degil belkide ben fazla hasssasim :) sagolasin
Belkide siz haklisinizdir 😊😊
Neyden korktunuz ki?
Anladim hayir onemli degil. Hayirli gunler ozaman ☺️
😊😊
😆😄✔️
Is yok egitim var
Umarim ama cok zir
Zor
Umarim
Sagol
Canım genç arkadaşım 🩵
Kursa gitmen ve emek vermen harika bir şey, bununla gurur duyabilirsin 👏 Ama “optisyen” unvanı Türkiye’de yasal olarak önlisans optisyenlik programını bitiren ve diploması olanlara veriliyor. Sen kendini “optik satış danışmanı”, “gözlükçüde çalışan teknik personel” gibi tanıtabilirsin ama resmi anlamda optisyenim demen doğru ve güvenli olmaz ⚠️
Yine de moralini sakın bozma 😊 Eğer bu işi seviyorsan önüne çok güzel bir kariyer yolu koyabilirsin. İstersen ileride optisyenlik bölümünü okuyup hem diplomanı alırsın hem de şu anki tecrübenle çok öne geçersin 🎯
Unutma, kariyer yolculuğu bazen adım adım ilerler. Önemli olan neyi sevdiğini bulman ve oraya doğru sabırla yürümendir 🌱✨
Cevap
2Cevap
Dükkan açamazsın sadece
Evet acamam
Hayırlı olsun
Sagol ama diyebilirmiyiz
:)
😆😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?