KPSS mi çalişayim yoksa kendi işime mi odaklanayim, aile baskısını ve saygı görmemeyi nasıl yöneteceğim?

Evde kafayı yedim ailem annem sürekli bişiler diyor nasıl kurtulacağım

Ayda 10 gün çalışıyorum asgari üstü alıyorum altımda arabam var 1 2 yılla TOKİ'de evim de olacak

Lakin annem sürekli bişiler diyor git çalış diyor çalışıyorum zaten ne istiyor bunlar benden

Yaşım 21

İşim organizasyon+fotoğraf çekimi ufak bir depom var tüm işi orada yürütüyorum

Çoğu günüm boş geçiyor dışarı çıkıp geziyorum

KPSS mi başlasam ne yapsam

Aileme göre hata babama göre yaptığımı işten saymıyorlar aylık bana 30 ile 80 arası bırakıyor bir de statüsü olan bir iş patron benim kimsenin emri altında değilim

KPSS mi çalişayim yoksa kendi işime mi odaklanayim, aile baskısını ve saygı görmemeyi nasıl yöneteceğim?
Cevapla