Hizmet sektöründe kadınların çoğalması hiç hiç iyi değil?

Doktor hakim savcı gibi kurumların kadın olması hiç iyi değil. Bugün hastaneye gittim. Normalde dikkat ederim doktorun kadın olmamasına. Zorunda kaldığım için kadın doktora gittim. Böyle bir ego aşağılama üstten bakma görmedim. İşini yapıp evine gitmiyor. İlla bir egosal savaş illa bir kaos istiyor. İyi bir kaos verdim ona ben ama. Böyle bir rezillik olamaz. Ses kaydına aldım mahkemeye vereceğim. Normal işini yapıp evine dönmesini bilecek. Siz ne düşünüyorsunuz
Hizmet sektöründe kadınların çoğalması hiç hiç iyi değil?
Cevapla