Muhafazakar kesim neden kadınların çalışmasına karşı olup, ihtiyaç anında kadın personel arıyor?

Geçende Twitter’da gördüm, Kadir Mısıroğlu fanı peçeli bir kadın, neden hastanelerde hep kadın sağlıkçılar hemşireler çalışıyor, kadınlar çalıştıkça erkeklere iş kalmıyor diye söyleniyordu. Bugün hastaneye kan aldırmaya gitse “kolumu erkek hemşireye açmam” diye kıyameti koparır gelmiş burada kadın sağlıkçılara söyleniyor. Başka bir kadın da hastanede erkek doktora gitmediğini, erkek doktora gitmenin edepsizlik olduğunu ama aynı zamanda da kadınların çalışmasına ve doktor olmasına karşı olduğunu, doktor olan kadının ahiretini yaktığını söylüyordu. Sen hastanede kadın doktora, sağlıkçıya muayene olarak rahatça dinini yaşabiliyorsun güya günahtan korunuyorsun ama o insanları hizmet verdikleri için cehennemlik ilan ediyorsun, bu ne yaman çelişki? Bu insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz, sahiden bunlar neyin kafasını yaşıyor?
Muhafazakar kesim neden kadınların çalışmasına karşı olup, ihtiyaç anında kadın personel arıyor?
Cevapla