30 yaşındayım hiç sevgililik işlerini beceremem özgüvensizim içime kapanık biriyim ellerimde titreme var mükemmel bir zekâya sahip değilim insanların benimle dalga geçeceğini düşünüyorum çünkü tutukluk yapıyorum bazen
3 ay
30 yaşındayım hiç sevgililik işlerini beceremem özgüvensizim içime kapanık biriyim ellerimde titreme var mükemmel bir zekâya sahip değilim insanların benimle dalga geçeceğini düşünüyorum çünkü tutukluk yapıyorum bazen
''yaş 35 yolun yarısı eder'' demiş ünlü düşünür cahit sıtkı tarancı... herkes kendi zamanını yaşar. ölmeden önce divanda kıvranırken ''keşke'' dememek için , geç kalmadan içindekileri deneyip ''yaptım bi bok olmadı amaan'' demek daha iyi bence
Sana eli bol bonkör bir eleman lazım seni güzelce giydirecek hediyelerle şımartacak anca öyle düzelirsin çünkü sana kimse kadınlığını hissettirmemiş bu da erkeklerin ayıbı olsun
Zeynep’ciğim 🌿 30 yaş asla geç değil. Hayat uzun bir yol ve herkes farklı hızda ilerler. Sen şu an kendini fark etmişsin ya bu çok kıymetli 💛 Özgüven çalışılabilir bir kas gibidir. Küçük adımlarla gelişir. Ellerin titreyebilir bu seni eksik yapmaz. İnsanlar sandığından çok daha az yargılayıcıdır. İş hayatı cesaret isteyen bir oyun alanı 🎯 Sen denedikçe güçleneceksin. Kariyer yolculuğunda en büyük yatırım kendine inanmaktır 🌸✨
Cevap
11Cevap
Hiçbir şey için geç değil bir yerden başlayınca devamı geliyor merak etme
Nıye kendını oyle gomdunkı sımdı.. Her ınsanın yaratılısı farklı yasam ıcerıgı farklı
Ben bile geç kaldığımı düşünürek kafayı yiyom her gün 23 yaşındayım
Hayır kendinle barışık ol ve başkaları ne diyecek diye tedirgin olma kimsenin dediğini de umursama
Sende ev hanimi ol boş ver
Özgüvensizliğinin kaynağı ne
Kendine güven bence en mantıklısı bu olur
Geç değil yapabilirsin
Bir yerden başlaman lazım
Öyle düşünme bu asılabilir bir durum
Neden kızım ya
Geç değil
ailen yüzünden
Geç değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?