Mali müşavirlik staj sınavına 2 yıldır çalışıp geçemiyorum, nerede hata yapıyorum?

2024 başından beri hazırlanıyorum. Şu ana kadar üç kez girdim ilk sınavdan 51 ikinciden 50 aldım. daha sonra arka planda çalışmaya devam ederken sınava girmeye ara verdim 2025 Kasımda tekrar girdim 58,75 aldım. geçme notu 60

şimdi nisandaki sınava hazırlanıyorum kasımda girdiğim denemeyi tekrar çözdüm 6 soru daha fazla yanlış yaptım. aradaki o çalışmalarım nereye gitti?

yani bu kadar grzkalı bi insan olduğumu düşünmüyorum aslında iki yıldır ne bu çektiğim ya çok kötü hissediyorum şu an bu sınavda da kazanamıycam kesin. billet 3-4 ay hazırlanıp geçiyo bu sınavı ya neden böyle oluyo kafayı yiycem

Mali müşavirlik staj sınavına 2 yıldır çalışıp geçemiyorum, nerede hata yapıyorum?
Cevapla