Ekonomi mezunuyum, 1.5 yıldır iş bulamıyorum; kötü şartlı muhasebe asistanlığı işini kabul etmeli miyim?

Arkadaşlar 1.5 yıldır iş arayış sürecindeyim. Ekonomi mezunuyum finans, banka ve insan kaynakları departmanlarında ilanlara başvuruyorum iş görüşmelerine gidiyorum ama maalesef ki olumsuz sonuçlanıyor. Dün artık dayanamayıp muhasebe asistanlığına da başvurdum, yol parası yok asgari ücret veriyorlar 2 vesayet iş de saat 7'ye kadar falan sürüyor. Elle tutulur hiçbir şeyi yok kendi sayfası bile yok yerin
Tamam bir yerden başlangıç yapmak istiyorum ama nefret ettiğim bir departmanın çok kötü bir firmada işe girme fikri bana uzun vadede çok iyi gelmiyor ya
Ekonomi mezunuyum, 1.5 yıldır iş bulamıyorum; kötü şartlı muhasebe asistanlığı işini kabul etmeli miyim?
Cevapla