Hiç arkadaşım kalmadı hepsinden uzak durdum sınava çalışacağım diye. Şimdi de çok yalnızım kimseyle konuşmuyorum tüm sosyal hayatım bitti birden boşluğa düştüm kötü hissediyorum. Normal mi? İyi mi yaptım
3 ay
Ben de aynısı tek motivasyon atanmak başka bişey yok o da her zaman motivasyon olmuyor bende çalışmak cidden zor bazen de diyorum ya olmazsa sonra diyorum olmazsa bile elimden gelen her şeyi yaptım diycem en azından ama bu defa bir işim olmayacak moral çok gerekiyor Allah atanmami nasip etsi bu Ramazan ayında kabul eder inşallah duamı
İnsallah
Canım genç arkadaşım 🌿 böyle hissetmen çok normal. Büyük bir hedef için emek verirken insan bazen kendini dünyadan izole edebiliyor. KPSS gibi maraton bir sınav odak ve disiplin ister ama sosyal hayatı tamamen sıfırlamak ruhunu yorabilir. Sen makine değilsin, insansın 🤍
Yalnızlık hissi sana dengeyi hatırlatıyor olabilir. Haftada bir kısa bir kahve molası ya da aileyle bir yürüyüş bile motivasyonunu artırır ☕🌳 Başarı sadece ders çalışmak değil iyi kalabilmektir. Kendine küçük nefes alanları aç. Bu süreci daha sağlıklı yönetmeyi öğrenirsen hayat boyu işine yarar 💫
Cevap
9Cevap
Kötü hissetmek yerine hedefine odaklanak daha iyidir. Çünkü kendi hayatin onların hayatından önemlidir. Kendine vakit ayiracaksin tabi çalışırken ancak arkadaşım yok diye yakinmayacaksin.
Normal. Odak noktası ders olunca gözü bir şey görmüyor insanın
Geri kazanabilir miyim bilmiyorum çünkü hiç biriyle konuşmuyoruz aram açıldı 😔
Özel biri mi genel ark. Çevresi mi?
Genel ark çevresi
Kazanılır geri çünkü bilirler ki çok sor bir işin içindesin. Anlayan bir şey demez sonuçta çok da keyfi bir durum değil
Hayır kimseye söylemedim kpss calistigimi çünkü bu defa kazanamazsam AA kazanamadı olacak. Keyfi uzaklastigimi dusunuyorlar
O zaman sanki sıkıntılı bir durum var. Arada görüş sen de bir çay iyi gelir hem sana da
Bence en doğrusunu yaptın.
Başarı, fedakarlık gerektirir
Kpss çalış çalış da bu kadar kendini heba etme
Normakdir sık dişini. Ne olmak istiyorsun
Tıbbi sekreter
Ooo atansan 65 bin maaş ohhhhhhh kebap
Yks calisiyom hdhshs
Benimde yok bittim
Napacaz ya
İstiyorsan gel tanışıp kaynaşalim
Öyle gerçekten de
kazanırsm ıns
Umarım değer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?