Sosyal hayatımdan tekrar uzaklaşıyorum galiba. Ne yapmalıym?

Korona'da bile daha mutlu, insanlara güveniyor, rahat uyuyordum. Şimdi sosyal medyada takılı kaldım. Kendime odaklanmıyorum. Özgüvenim daha az , şu an gayet iyi olsa da. Korona günlerini bile özleyen sadece ben miyim?

Sosyal hayatımdan tekrar uzaklaşıyorum galiba. Ne yapmalıym?
Cevapla