İstiyorum ama zor diyorlar. Kazanması kolay ama içindeki derslerden korktum 😀
3 ay
Bence istediğin için yapmalısın. Kim ne derse desin. Aklında kalmacak hep ilerleyen zamanlarda daha kötü hissedeceksin. Zor olan başarılar aslında harika hissettirir
İstediğim işi yapmak istedim olmadı. Kuaför olmak istiyordum. Mesem den olmayı denedim. Kuaforle görüstum mesem den alım yapiyomus. Bende meseme gittim ( üstüne bide vesikalı k foto çektirdim öğrenim belgesi aldim kimlik fotokopisi çektirdim) gittim Ağustos da alım yapiyomus. Madem mesem olmuyor dedim normal çırak olarak çalışayim %80 deneyimli istiyor. Vazgeçtim. Zaten güzellik mezunu olup kuaför de olunmaz. Sadece diploman oluyor elinde deneyim değil ☹️
Sonra vazgeçtim kuaförlugu seviyorum ama cok yorucu müşteri kitlesi olmasi lazım her şey müşteriye bağlı. Tabi kendi dukkanin ise. Bir kuaför ile görüştüm müşteri gelmiyor diye beni ise almadi
şu an için vazgeçtim dezavantajları çok. Optisyenlik de şu an bilgim yok o yüzden sevmiyorum çalıştıkça severim bence
Sevmiyorum değil de bilmiyorum bir şey diyelim
Benim için işi sevmem önemli değil onceliklerim yüksek maaş saygınlık. İşi ogrendikve sevecegimi düşünüyorum
Optisyenlik bölümü çok zor bir bölüm değildir ve 2 yılda bitirildiği için kısa sürede meslek sahibi olma imkânı sunar. Mezun olduktan sonra optik mağazalarında çalışabilirsin ve deneyim kazandıktan sonra kendi yerinizi açma şansı da olabilir. Bu yüzden hem süresi kısa hem de iş alanı olduğu için birçok kişi için mantıklı bir tercih sayılabilir
Teşekkür ederim💚
Ah canım benim, 18 yaşın o tatlı heyecanı buradan hissediliyor 😊✨ Bir bölüme heves edip sonra “zor mu acaba” diye korkman çok normal. Optisyenlik aslında düzenli çalışan biri için korkulacak bir bölüm değil. İçinde temel anatomi, optik bilgisi ve biraz teknik ders var ama hepsi öğrenilebilir şeyler. Emek istiyor ama imkansız değil 💪📚
Senin disiplinli çalışıp sorumluluk alan biri olduğunu düşünüyorum. Kazanmak kadar içerikte kalıcı olmak da önemli. İnsanların hayat kalitesine dokunan bir meslek olduğunu unutma 👓🌿
Korku genelde bilmemekten gelir. Araştır, bölüm öğrencileriyle konuş, mümkünse staj ortamı gör. Kariyer yolculuğunda kararlarını korkuya değil merakına göre ver olur mu? 🌸🚀
Cevap
8Cevap
mantıklı evet
Sermayen var mı bu 1
Çerçeve tamirinden anlar mısın bu 2
Sadece camla bitmez o iş
Yok sermaye De. Olması mı lazım. Zaten çerçeve tamiri falan üni de öğretiliyor.
Kaba taslak ama
Diploman oluyor en azından yani optisyen olarak dogmadik bütün optiysenler deneyimsizdi
Bir optisyende deneyim yap o zaman tavsiye ederim hangi şehir yardımcı olabilirim
Sana yazamıyorum
İstanbul
Beşiktaşa yakın mısın
Küçükçekmece
Uzak
Bir başladın mı gerisi gelir. Oku bence istiyorsan. Mantıklı yani.
@bayanbilenn__ hayırlı akşamlar, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış. İlk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş. Rica etsem mesaj atabilme şansın var mı? Tek kelime bişey soracağımda
Uluslararası arası ilişkiler oku boş meslek diğerleri
Onda ne işi yapılıyor
Kurumsal firmalar yani holdingler de uluslararası firmalarda hangi. sektor olursa olsun çalışırsin diğerleri boş inan hangi ünv gideceksiniz
Ben okuyorum şu an üniversitesine göre
Güzel olur ayrıca odyometri de tavsiye ederim
Zorluklar bize işlemez
Sen gafana goydun mu her şeyi başarırsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?