Eşinle birlikte aynı iş yerinde çalışsaydın eğer bu iyi mi olurdu, kötü mü?

Eşinle birlikte aynı iş yerinde çalışsaydın eğer bu iyi mi olurdu, kötü mü? 👨🏻👩🏻
Eşinle birlikte aynı iş yerinde çalışsaydın eğer bu iyi mi olurdu, kötü mü?
Eşinle birlikte aynı iş yerinde çalışsaydın eğer bu iyi mi olurdu, kötü mü?
Cevapla