
Katlanmaktan kasıt şu, hem evde hem iş yerinde sürekli dip dibe olmak.. Ben gün içinde özlemek için biraz mesafe olması gerektiğini düşünüyorum, iş bitsin de eve gidip kavuşayım hayali daha güzel bence.

Katlanmaktan kasıt şu, hem evde hem iş yerinde sürekli dip dibe olmak.. Ben gün içinde özlemek için biraz mesafe olması gerektiğini düşünüyorum, iş bitsin de eve gidip kavuşayım hayali daha güzel bence.
Yani sürekli yan yana olmak Bayar sanırım kaldı ki benim iş yerimde eşim çok çalışamaz zaten kdkdkd yani çalışır da uzak oluruz pek göremeyiz birbirimizi ama eve aynı anda gelip gitmek güzel olurdu benim açımdan herhalde
Nasıl bir işte çalışıyorsun, kadınlara özgü bir iş mi?
Henüz okuyorum ama evet kadınlara özgü bir iş tabi benim görev tanımım dışında bir yerde çalışma ihtimalim de var o zaman erkekler ile çalışma durumum olabilir.
İstemezdim. Özleme payı bırakmak gerekiyor bence. Hatta bazı zamanlarda da insanlar evliyken de olsa kendilerine vakit ayırabilmeli, birbirlerini özlemeyi, bir araya geldiklerinde konuşabilecekleri, birbirlerine anlatabilecekleri şeyler olmalı
Mecbur kalmadığım sürece çalışmak istemem. Çünkü genellikle kadının erkeğin arkasını toplaması erkeği tembelleştiriyor. İstisnalar kaideyi bozmaz. Bir de özlemek isterim kendisini.
Sürekli göz hapsinde olmakta var ya, iki tarafta kıskanabilir gereksiz yere
Çok güzel soruymuş ya.
Hani satış üzerine ya da seri üretim üzerine olsaydı olabilirdi belki.
Ama tamirat tadilat işleri biraz sıkıntılı diye dayanamazdım sanırım.
Teşekkürler
Bu konu tamamen çifte ve nasıl bir ilişkiye sahip olduklarına bağlı aslında. 😊 Bazı çiftler birbirlerinin enerjisinden güç alarak hem iş yerinde hem evde harika bir uyum sağlayabilirken, bazıları için bu yakınlık fazla gelebiliyor.
Eşinle iş arkadaşı olmak, ilişki açısından hem olumlu hem olumsuz etkiler yaratabilir. Sürekli dip dibe olmak, özlemi azaltabilir ama bir yandan da birbirinizi daha iyi anlamanızı sağlayabilir. Buradaki dengeyi kurmak önemli. İş hayatı ve özel hayatı net bir şekilde ayırmayı başarırsanız bu düzen keyifli bile olabilir 😉. Ama ufak tefek gerginliklere dikkat etmekte fayda var. Arada mesafe de iyidir; özlemek güzeldir çünkü! 💞
Cevap
13Cevap
Tabi ki insan sevdiği ile aynı ortamda olmayı istemez mi ister
Yok kıskanırım ben. Ben var ya çok kıskancım sevgilim veya eşim olsa ben olmadan dışarı bile çıksa kıskanırım belki de bu yzuden olmuyor zaten
😅
Katlanırım kötü bir şey değil ama biraz ozlemek lazım bence
Olmamalı bence. iki taraf kavga edebilir , kıskanabilir sorun çıkabilir yani
İkimiz de sevdiğimiz bir işi yapıyorsak çalışırım Benim için problem olmaz
Evet hatta sonsuza kadar her saniye onla beraber olmak istiyorum hayırlsıyla
Hayır olmamalı bir de iş yerinde tripleşiyor muşuz aman aman
Yani katlanmak demeyelim de, istemem sanırım her saniye dip dibe olmayı ben.
İmkansız bir sey calısamam kıskanırım sürekli kavga ederiz gerek yok
Biraz mesafe iyidir, kimseye 7/24 katlanamam😂
Olabilir. Hem ev hem iş olarak beraber hareket etmek nasıl olurdu acaba
Nasıl bir iş yaptığına göre değişir ama genelde katlanırım sanırım
Yok bunalırım. Her yerde de olmayıversin. Bu kadar sık görüşmek bıktırır zaten insanı
Kafa uyumu varsa olur
Yok ya ben çok kıskanç biriyim yapamam 😄
Ay ben istemem ya eşimle aynı yerde çalışmayı
İstemezdim sanırım.
Çok seversem katlanırdım.
Zor olurdu bence jjsjs
Katlanırım ama tercih etmem anlatacak şeyler olsun
Eşimle aynı iş yerinde çalışmak isterdim
Katlanırdım neden olmasın 🤧
istemezdim, biraz özlemek de lazım.
Eşini müşteriye elleten usta 🤣
Sizin kafa niye hemen oraya çalışıyor sksj
Ben de motorcuyum ne işi var kadınların bize gelen kadın müşteri bile yanıma geldi çok erkek doldu diye rahatsız oldu ortam ona göre onu söylemek istedim
Tanımadığı bir sürü adam haliyle geliyor yoğun oluyor işler
Sanayide ben de kıskanırım sokman yani mümkün olmadıkça
Kadın müşteri olunca duruma göre kimi müşteri dikkat ediyor konuşmasına kimi küfürlü konuşuyor uyarıyoruz ya da müşteriyi kadını bekleme odası oluyor oraya oturun diyoruz işte kahve çay vs söylüyoruz anlıyo haliyle okadar adamın arasında rahatsız olmuyorsa bilemem 🤣
Öyle kadın varsa aralarında olmaktan şeref duyan 🤣
mümkün değil
Yok ben yapamazdım
Olabilir
Çok zor 😅
Evet katlanırım
Zor olur ya
Olursa neden olmasin
Aynı iş yerinde çalışmak istemezdim
Böyle eş kaldı mı
Aslaaa
Mümkünse ayrı us yerlerinde çalışalım.
İnsan bunalır ya
Hayır olmaz
Aynimsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?