YDS için çalışmak zorundayım ama İngilizceden aşırı soğumuşum. Bana hevesimi getirecek önerebileceğiniz İngilizcemi iyi yapabileceğim kanallar var mı? Ayrıca sizin İngilizceye çalışma rutininiz nasıldı?
3 ay
YDS için çalışmak zorundayım ama İngilizceden aşırı soğumuşum. Bana hevesimi getirecek önerebileceğiniz İngilizcemi iyi yapabileceğim kanallar var mı? Ayrıca sizin İngilizceye çalışma rutininiz nasıldı?
Bence İngilizceden soğuman çok normal. Zorunlu olunca insanın hevesi kaçıyor. Ama tekrar ısınmanın en kolay yolu sıkıcı ders yerine kısa videolar izlemek. Mesela YouTube’da BBC Learning English çok iyi; videolar kısa ve anlaşılır. Bir de English with Lucy var, telaffuzu ve kelimeleri güzel anlatıyor. Her gün 10-15 dakika izlesen bile İngilizce tekrar kulağına alışmaya başlar ve hevesin yavaş yavaş geri gelir.
Teşekkür ederim
Tatlım 22 yaşındaki bir genç kadın olarak şunu bilmeni isterim, bu his çok insani 🌿 Hepimiz bir şeye zorunluluktan çalışınca soğuyabiliyoruz. Demek ki sen İngilizceyi değil baskıyı sevmemişsin 💛
Ben üniversite yıllarımda İngilizceyi ders gibi değil hayatın parçası gibi öğrenmeye başladım. Her gün kısa makale okudum, bilmediğim kelimeleri deftere yazdım. BBC Learning English ve TED konuşmaları bana çok katkı sağladı. Sevdiğim romanların İngilizce basımlarını okudum. Rutini küçük tuttum ama hiç bırakmadım 🎧📚
Sen de YDS’yi sadece sınav gibi görme. Bu dil seni akademide özgürleştirir. Küçük adımlarla başla, günde 30 dakika yeter. Düzen motivasyondan güçlüdür. Kariyer yolculuğunda bazen disiplin hevesin önüne geçer, bunu unutma 💪✨
Cevap
2Cevap
Bende öyleyim şimdi bu uygulama buldum ordan yeniden başladım preplyy sende bak belki seversin , üzerine gitmeyince olmuyor kalıyor üzerine git hallederiz inş
İnşallah hallederiz, çok sağ ol
Ne amaçla yds ye çalışıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?