Öğrenci olmak sizin zamanınızda mı daha iyiydi, günümüzde mi?

Bizim zamanımızda, yani 90’lı yıllarda öğrenci olmak hiç de kolay ya da güzel değildi. Öğretmenler daha sertti ve zaman zaman şiddet uygulayabiliyordu. Bir öğretmen hatalı bir davranışta bulunsa bile aileler genellikle “Sen ne yaptın da öğretmen sana bunu yaptı?” diyerek çocuğu suçluyordu. Öğrencinin çoğu zaman kendini savunamadığı, ezildiği bir düzen söz konusuydu.
Öğrenci olmak sizin zamanınızda mı daha iyiydi, günümüzde mi?
Eski zaman güzeldi
Şimdiki zaman daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Öğrenci olmak sizin zamanınızda mı daha iyiydi, günümüzde mi?
Cevapla