Teknoloji özürlüsü ve edebiyat bölümü okuyan bana "temel bilgi teknolojileri" adında zorunlu bir ders verildi. Ölürsem sebebi bu derstir.


Teknoloji özürlüsü ve edebiyat bölümü okuyan bana "temel bilgi teknolojileri" adında zorunlu bir ders verildi. Ölürsem sebebi bu derstir.


Sürekli okulun arka bahçesinde ki duvardan atlayıp PlayStation oynamaya giderdim. Kopya çeke çeke liseyi bitirdim. Derslerle pek aram yoktu 😄
Ama üniversitede tam bir inektim. Çalışıyordum o dönem derslere. :))
Cevap
15Cevap
Yok hiç sevemedim ama dersi derste dinledim hep keşke hayat bir şeyler öğretmeye çalışırken onu da dinleseymişim
Sevdiğim zamanlar vardı sevmediğim zamanlar vardı
Çok eğlenceli oluyordu be sobanın başında ders çalışması hafta sonu çizgi filmi dört gözle beklerdim
severdim sanırım annem de çalışırdı :) benle
Hocanın anlattıklarıyla sınava girip yüksek alan ben 😅
Ben hep okuldan kaçan tayfanin lideriydim
hiç hatırlamıyorum ders çalıştığımı asdfad
yok şu yaşımda seviyorum AS:D
Sevmiyordum dersi derste dinlerdim ben
Sınıf 2. siydim söyleyeceklerim bu kadar 😁
Üniversite "de çok seviyordum.
Liseyi kopyayla bitirmiş bir insanım 😅😅
Evet ve hala seviyorum
Matematik haricinde seviyordum evet 😅
Evet şu anki kariyerimi o günlere borçluyum
Sevmediğim için okulu bıraktım
şu an öğrenciyim ve seviyorum
Sevmem
Nefret ederdim
Nefret ederdim 😃
Evet seviyordum ben
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?