Öğrencilik yıllarında ders çalışmayı seviyor muydun?

Teknoloji özürlüsü ve edebiyat bölümü okuyan bana "temel bilgi teknolojileri" adında zorunlu bir ders verildi. Ölürsem sebebi bu derstir.

Tanrım kötü dersleriiii ben geçemezsem sen yine de geçir yardım eeet
Tanrım kötü dersleriiii ben geçemezsem sen yine de geçir yardım eeet
Öğrencilik yıllarında ders çalışmayı seviyor muydun?
Öğrencilik yıllarında ders çalışmayı seviyor muydun?
Cevapla