Mobing gördüğüm işten ayrıldım, sağlığım düzeldi ama maddi risk aldım sizce yanlış mı yaptım?

İşe ihtiyacım vardı iş yakın ve güzeldi ama artık duramıyordum kart borcumu neredeyse bitirecek kadar çalıştım biraz da aileme vereceğim para sonra başka iş arayacağım bugün işten ayrıldım daha anneme söylemedim söylesem beni beceriksiz olarak görür durumu anlamazdı ama yine de mutluyum gece burnum kanıyordu sürekli ağzımda falan yara çıkıyordu bugün kendimi biraz boşluğa düşmüş hissettim ama mutluyum bir de iş yerinde o sevmediğim kişiler aramış şeytan diyo ki aç telefonu ağızlarının payını ver

Mobing gördüğüm işten ayrıldım, sağlığım düzeldi ama maddi risk aldım sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla