Yksye 4ay kaldı Tıp istiyorum hala düşük netlerdeyim ailem mezuna kalmama izin vermiyor ne yapıcam bilmiyorum?

YKS'ye 4 ay kaldı Tıp istiyorum hala çok düşük netlerim ve ailem mezuna kalmama asla izin vermiyor bu konuyu açtığımda en son çok büyük kavga ettik ve kalbimi kırdılar ne yapacağım gerçekten bilmiyorum hiç böyle bir durum yaşayan olmadı mı hayatım bitti resmen başka yer istemiyorum sınıftakilerin ailesi izin veriyor bir daha hazırlanmasına bana izin vermiyorlar
Yksye 4ay kaldı Tıp istiyorum hala düşük netlerdeyim ailem mezuna kalmama izin vermiyor ne yapıcam bilmiyorum?
Cevapla